مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل از کسب مقام نخست این سازمان در کشور در امر نوسازی ناوگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رحیم سعیدی با اعلام خبر کسب مقام نخست سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در کشور در امر نوسازی ناوگان افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در بین تاکسیرانی های سراسر کشور، با در نظر گرفتن نسبت تعداد دستگاه های فرسوده موجود به تعداد ثبت نام و دریافت کنندگان خودرو جایگزین، رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با قدردانی از مشارکت و استقبال گسترده رانندگان تاکسی در امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تصریح کرد: تا به امروز تعداد ۴۵۰ دستگاه ماشین جدید جایگزین و تحویل ثبت نام کنندگان شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد حائزین شرایط دریافت خودرو جدید تاکسی در اردبیل ثبت نام کرده اند، گفت: از عزیزانی هم که تاکنون جهت ثبت نام مراجعه نکرده اند، درخواست می کنیم تا در فرصت باقی مانده که تا پایان سال می باشد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سعیدی همچنین افزود: بانک های ملت و تجارت با ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به ازای هر دستگاه خودرو تاکسی در ارتباط با نوسازی تاکسی های فرسوده، همکاری مناسبی داشته اند که از این بابت قدردانیم.

وی افزود: تا به امروز اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در قالب وام بانکی به امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل از طریق بانک های مذکور پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.