شهردار سابق نیویورک اداره تحقیقات فدرال آمریکا را به سرپوش گذاشتن بر تخلفات کلینتون متهم کرد.

جولیانی، تحقیقات اولیه اف‌بی‌آی درباره ایمیل‌های شخصی کلینتون ساختگی خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، «رودی جولیانی،» وکیل و سیاستمدار صاحب‌نام آمریکایی و شهردار سابق نیویورک، «اداره تحقیقات فدرال آمریکا» (اف‌بی‌ای) را به سرپوش گذاشتن بر تخلفات «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، متهم کرد. جولیانی معتقد است تحقیقات اولیه اف‌بی‌آی درخصوص استفاده غیرقانونی وزیر امور خارجه سابق آمریکا از ایمیل شخصی برای فرستادن رایانامه‌های محرمانه و طبقه‌بندی‌شده ساختگی بوده است. 

جولیانی با اشاره به بازجویی اف‌بی‌آی از نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا درخصوص استفاده از ایمیل شخصی برای مکاتبات محرمانه، آن را نمایشی و غیرمسئولانه خواند و افزود با نگاهی به خلاصه اظهارات کلینتون، می‌توان به مضحکانه بودن آن پی برد. 

شهردار سابق نیویورک شیوه بازپرسی پلیس فدرال آمریکا از کلینتون را به جلسه بازجویی از یک متهم به قتل تشبیه کرد که در آن مأمور مربوطه از وی می‌پرسد: آیا تو قاتل هستی؟ و متهم جواب می‌دهد: خیر! و به همین راحتی جلسه بازپرسی به پایان می‌رسد. 

پلیس فدرال آمریکا اواسط تیرماه سال جاری و پس از انجام تحقیقات اولیه، اعلام کرد خواهان پیگرد قضایی هیلاری کلینتون به خاطر استفاده از سرور شخصی ایمیل در دوران حضورش در وزارت امور خارجه برای دریافت اطلاعات محرمانه دولت، نخواهد شد. «جیمز کومی،» رئیس پلیس فدرال آمریکا، در این خصوص گفته بود کلینتون احتمالا با این کار خود قوانین مربوط به دریافت اسناد محرمانه دولتی را نقض کرده است و در مواجه شدن با این اطلاعات محرمانه «بسیار بی‌دقت» بوده است؛ اما هیچ دادستان معقولی، از آن پرونده نمی‌سازد.   


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار