کلنگ احداث آموزشگاه اهدایی بنیاد علوی در روستای باشبرات تکاب؛ به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان تکاب کلنگ احداث آموزشگاه 3 کلاسه اهدایی بنیاد علوی در روستای باشبرات بخش تخت سلیمان تکاب به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب در حاشیه آیین کلنگ زنی آموزشگاه روستای باشبرات ، اظهار کرد: این آموزشگاه در 3 کلاس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال ، اهدایی بنیاد علوی وابسته به بیناد مستضعفان در مدت 3 ماه احداث خواهد شد.

یحی علی پناه در ادامه افزود : آموزشگاه اهدایی بنیاد علوی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در مکان آموزشگاه قدیمی روستا که مربوط به دهه 50 می باشد در 3 کلاس درس با زیر بنایی به مساحت 117 متر مربع با استانداردهای روز و مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد بنا می گردد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های گسترده عمرانی مدیریت در احداث واحدهای آموزشی ، خاطر نشان کرد: در روزهای آتی آموزشگاه اهدایی 3 کلاسه بنیاد برکت که در هفته دولت مورد کلنگ زنی قرار گرفت به همراه 5 واحد آموزشی 2 کلاسه خیر ساز موسسه خیریه مهر گیتی در 5 روستای شهرستان افتتاح می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.