سمنان؛

نخستین سالگرد شهادت شهید محمدطهان

نخستین آیین سالگرد شهید مدافع حرم محمد طحان در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) شهر سمنان و در جوار مزار مطهر این شهید والامقام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشکاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بر این اساس نخستین سالگرد شهادت این پاسدار رشید مدافع حرم در شهر سمنان برگزار می‌شود.
مهدی دیابی عنوان کرد: حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر نیز در این آیین سالگرد سخنرانی کرده و مداحی حسین شکرویان، مداح برجسته استان سمنان و از خانواده شهدای این استان نیز از دیگر برنامه‌های نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سمنان خواهد بود.
وی با دعوت از مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان سمنان برای حضور پرشور در این آیین سالگرد شهید محمد طحان بیان کرد: نخستین آیین سالگرد شهید مدافع حرم محمد طحان در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) شهر سمنان و در جوار مزار مطهر این شهید والامقام برگزار می‌شود.
دیابی با اشاره به اینکه دشمن استکباری ملت بزرگ ایران و امت اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی داعش را ایجاد کرده است و از آن حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: رشادت‌های مدافعان حرم از همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا به‌ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی سبب شده است تا توطئه‌های استکبار ناکام بماند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: اگر مدافعان حرم نبودند؛ امروز جبهه مبارزه با داعش و تروریست‌های تکفیری تا کرمانشاه نیز رسیده بود و می‌بایست در مرزهای خود با این جانیان مبارزه می‌کردیم.
انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.