شرکت تولیدی صنعتی سیمان خاش برای چندمین سال بعنوان واحد نمونه استاندارد معرفی و در آئینی از مدیرعامل آن تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در گرامیداشت هفته استاندارد، از سوی اداره کل استاندارد استان سیستان بلوچستان، شرکت سیمان خاش بعنوان واحد نمونه استانی انتخاب شد و در آئینی با حضور مدیران شرکتهای تولیدی و صنعتی استان در محل همایشهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زاهدان ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شرکت ها در رعایت استاندارد، از برگزیدگان در این حوزه تقدیر بعمل آمد و شرکت سیمان خاش بعنوان بعنوان واحد نمونه استانی در سال 94 مفتخر به دریافت تندیس و لوح تقدیر از مدیر سازمان استاندارد گردید.

مدیر عامل شرکت سیمان خاش با تأکید بر اینکه استاندارد نقشی تعیین ‌کننده در بخشهای مختلف از جمله رشد اقتصادی کشور دارد، گفت: ممکن است تصور شود برخورداری از استاندارد فقط خدمت به مصرف کننده است، اما در حقیقت تولید کنندگان بیشتر از آن نفع می برند.

خسرو جامعی افزود: وقتی کالایی از استاندارد مناسب برخوردار باشد می تواند در صحنه رقابت و در بازارهای داخلی و بین المللی جای خود را باز کند و سود آن نصیب تولید کننده خواهد شد.

جامعی با بیان اینکه در کالاهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در حقیقت معیار و سنجش برای کیفیت مطلوب استاندارد است، اظهار داشت: اگر کالایی شاخص‌‌‌‌‌‌های استاندارد را داشته باشد، با داشتن کیفیت مطلوب از بازار پسندی مناسبی در داخل و بسیاری کشورهای جهان برخوردار خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ کیفیت و تولیدات مطلوب برنامه های هدفداری داریم و شرکت سیمان خاش از دیرباز استانداردهایی را فراتر از استانداردهای ملی برای خود هدف‌گذاری نموده و تنها به استانداردهای ملی اکتفا نکرده و تلاش دارد که بتوانند کالایی در سطح استانداردهای بین‌المللی تولید نماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار