فردا آخرین مهلت اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری اینترنتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضیا اولیا مسئول کمیته روابط عمومی ستاد سرشماری استان یزد گفت: زمان اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری 95 به آدرس: https://www.sarshomari95.ir ساعت 24 روز شنبه 8 آبان به پایان می رسد.


ضیا اولیا افزود: خانوارهایی که به هردلیلی کدآماری 12 رقمی خود را در اختیار ندارند، تنها یک بار می توانند با وارد کردن کدملی سرپرست خانوار و تلفن همراهی که هنگام ثبت نام اینترنتی به سامانه اعلام کرده اند کد خود را بازیابی و سپس اطلاعات خود را اصلاح کنند.

وی افزود: خانوارها می توانند با وارد کردن کدآماری، کدملی سرپرست خانوار و شماره تلفن همراه، کد اعتبارسنجی 5 رقمی را دریافت کرده و سپس سامانه دسترسی آنان را برای ویرایش اطلاعات بازخواهد کرد.

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد سرشماری استان یزد تصریح کرد: خانوارها می توانند نسبت به حذف یا اضافه کردن عضو خانوار اقدام کنند ضمن آنکه در این مرحله امکان اصلاح تاریخ تولد، مشخصات مسکن، وضعیت اشتغال و بیکاری و وضعیت سواد وجود دارد.

به گفته اولیا، در این مرحله امکان اصلاح مشخصات جغرافیایی مسکن خانوار، تغییر کدملی سرپرست خانوار، حذف یا تعویض سرپرست خانوار و تغییر شماره تلفن همراه سرپرست خانوار وجود ندارد.

بر اساس اعلام اتاق کنترل مرکز آمار ایران، استان یزد با ثبت نام 197 هزار خانوار، جمعیتی حدود 650 هزار نفر و پیشرفت 58 درصدی جمعیت در سرشماری اینترنتی، توانست رتبه عالی را در این مرحله کسب کند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار