دارالشفای حضرت معصومه(س)، مستقر در موکب آستان مقدس به عنوان یک مرکز معتبر و رسمی امدادی و درمانی در وزارت بهداشت عراق ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: دارالشفای حضرت معصومه(س)، مستقر در موکب آستان مقدس به عنوان یک مرکز معتبر و رسمی امدادی و درمانی در وزارت بهداشت عراق ثبت شد.
 محمد گلفشان درباره استقرار جمعیت هلال احمر استان قم در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: ‌ مجموعه تجهیزات امدادی و پزشکی و داروهای مورد نیاز زائرین به مدت ۱۰ روز در دارالشفای حضرت معصومه(س) مستقر در موکب آستان مقدس برای ارائه خدمت به زائران، قرار می گیرد.
وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با هیئت پزشکی حج و زیارت هلال احمر انجام شده داروها و اقلام پزشکی مورد نیاز در محل انبار مرکزی کربلا دپو شده که ۱۶ آبان ماه تحویل گرفته و به دارالشفای حضرت معصومه(س) در موکب آستان مقدس انتقال داده خواهد شد.
مدیر دارالشفای حضرت معصومه(س) در موکب آستان مقدس در ادامه اظهار داشت: تیم‌های که قرار است در موکب آستان مقدس مستقر شوند مجموعه کامل که شامل پزشکان متخصص، ‌پزشک عمومی، متخصص زنان، ‌پرستارهای بخش ICU، CCU و امدادگران است.
گلفشان با اشاره به استقرار دو دستگاه آمبولانس در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، در ادامه گفت: با توجه به اینکه زائران استان قم از مرز ورودی مهران وارد کشور عراق می‌شوند، هماهنگی با استان ایلام و ستاد مرکزی و امدادی مهران و از مهران تا عراق انجام شده و همچنین با توجه به اینکه آخرین پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) است این پایگاه با تمامی تجهیزات و امکانات در خدمت تمامی زائران محترم است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم افزود: ‌ طی هماهنگی‌هایی که سازمان امداد و نجات و هیئت پزشکی جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت کشور عراق انجام داده، دارالشفای حضرت معصومه(س) در موکب آستان مقدس به عنوان یک مرکز معتبر و رسمی امدادی و درمانی ثبت گردیده و می‌تواند به زائران محترم خدمات ارائه بدهد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار