امام‌جمعه اصفهان گفت: ما باید به عنوان امانت‌دارهایی صادق، بتوانیم مبانی انقلابی و اعتقادی نسل‌های گذشته را که منجر به انقلاب اسلامی و دفاع همه‌جانبه در مقابل استکبار جهانی شد، را به درستی به نسل آینده انتقال دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد گرامیداشت 25 آبان «سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان» که با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه‌ها و نیروهای نظامی برگزار شد، اظهار داشت: در عظمت ایثارگری و جان‌فشانی مردم اصفهان همین بس که امام خمینی (ره) فرمودند «شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل استان اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش، فقط در شهر اصفهان حدود سیصد و هفتاد نفر را تشییع کردند.»

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از افتخارات مردم اصفهان این است که به همین مناسبت در سال 1389 توفیق دیدار ولی‌فقیه خود امام خامنه‌ای را پیدا کردند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در آن دیدار اشاره کرد و افزود: ایشان در منقبت مردم اصفهان فرمودند «مردم اصفهان در یک روز سیصد و هفتاد شهید را تشییع کردند و خم به ابرو نیاوردند، بماند که همان روز اعزام به جبهه داشتند، پشتیبانی داشتند و حرکت کردند.»

امام‌جمعه اصفهان فضاسازی شهری را امری مهم برای نمایش این ایثارگری‌ها و انتقال آن به نسل‌های آینده دانست و افزود: ما باید به عنوان امانت‌دارهایی صادق، بتوانیم مبانی انقلابی و اعتقادی نسل‌های گذشته را که منجر به انقلاب اسلامی و دفاع همه‌جانبه در مقابل استکبار جهانی شد، را به درستی به نسل آینده انتقال دهیم.

در این جلسه رسول زرگرپور، استاندار اصفهان نیز بر بسیج همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها جهت نکوداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان تأکید کرد و خواستار برگزاری مراسم‌هایی در شأن مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان شد.

در این جلسه رؤسای کمیته‌های نکوداشت «25 آبان» روز حماسه و ایثار مردم اصفهان به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.