بهزادی کریمی: روی بی تجربگی گل خوردیم/ هدفمان برد سایپا بود

مهاجم تیم سپاهان گفت: پس از گل اول، می‌خواستیم روی ضدحملات به گل‌های بیشتری مقابل سایپا برسیم اما در ضدحمله‌ها موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرید بهزادی کریمی در مورد تساوی یک بر یک مقابل سایپا گفت: خیلی خوب بازی کردیم اما پس از اخراج بازیکن‌مان، شرایط سخت شد و در پایان مقابل سایپا به تساوی رسیدیم.
 
وی افزود: در ثانیه‌های آخر وقتی برد تبدیل به تساوی شود، شرایط سخت می‌شود. داوری هم که همه صحنه‌های 50 - 50 را به سود حریف می‌گرفت و به طور کلی داور در این بازی سخت‌گیری‌های زیادی داشت و از سوی دیگر، ما روی یک بی‌تجربگی گل خوردیم.
 
بهزادی کریمی بیان کرد: سایپا به خاطر نتایج ضیعف گذشته اش خیلی زیاد به دروازه‌ ما حمله کرد. گل را زدیم و‌ می‌خواستیم گل‌های دیگری با استفاده از ضدحمله وارد دروازه سایپا کنیم ولی حریف حمله کرد و نگذاشت به خواسته‌مان برسیم. ما عقب کشیدیم تا از ضدحمله استفاده کنیم اما خستگی باعث شد رمق نداشته باشیم و در پایان به تساوی برسیم.
 
مهاجم سپاهان در خصوص اخراج بازیکن سپاهان در این بازی گفت: در صحنه اخراج هم غلامرضا رضایی مهاجم سایپا بیشتر خطا کرد اما آرمین سهرابیان کارت زرد دوم را گرفت و داور فکرش را نمی‌کرد این بازیکن، کارت زرد داشته باشد اما به او کارت دوم را نشان داد و اخراجش کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار