مديركل حمل و نقل مسافر راهداري و حمل و نقل جاده ای کشور از اعزام 12هزار اتوبوس برای جا بجایی زائران حسینی به مرزهای عراق خبر داد.

اعزام 12 هزار اتوبوس برای جا بجایی زائران حسینی به مرزهای عراقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن حاجي اسماعيلي در دیدار با مسئولان حمل و نقل استان همدان با بیان اینکه ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای جا به جائی زائران به کار گرفته می شود، گفت: در حال حاضر 15 هزار دستگاه اتوبوس در کشورفعالیت میکنند.

وی ادامه داد: ایام اربعین حسینی برای جا به جائی زائران حسینی به مرزهای عراق 12 هزار دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه در نظر گرفته شده است.

حاجی اسماعیلی با بیان اینکه در ایام اربعین سال های اخیر شاهد عبور جمعیت زیادی از زائران حسینی از مرز مهران برای ورود به عتبات عالیات بوده ایم، ابراز کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی زیر پوشش ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال های گذشته 200 هزار زائر در مرز مهران را جا به جا کردند  و این آمار نشان دهنده این خواهد بود که امسال نیز بیش از 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس از تمام نقاط کشور به مرز مهران اعزام  شوند.

 مديركل حمل و نقل مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه بیش از 80 درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در خدمت زائران حسینی قرار خواهد گرفت خاغطر نشان کرد: 20 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به نقاط محتلف کشور در ایام اربعین خدمات رسانی می کنند.

 حاجی اسماعیلی تصریح کرد: شرکت های مسافربری در ایام اربعین باید نسبت به پیش فروش بلیط و سرویس های دربستی به سایر نقاط مختلف خودداری کنند و تمام توان خود را برای جا به جائی زائران به کار گیرند.

 وی با اشاره به اینکه این استان درسال های اخیر خدمات مطلوبی  به زائران حسینی داشته است افزود: به همین منظور به عنوان استان معین ایلام معرفی شده است و به طور قطع امسال در ارائه خدمات به زائران نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.