رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری زن و شوهری خبر داد كه با جعل عنوان در پوشش یك شركت، اقدام به كلاهبرداری از شهروندان می كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت:  یكی از شهروندان شیرازی با مراجعه به یكی از پلیس آگاهی استان مدعی می شود، چند ماه قبل، از طریق دریافت یك پیامك تبلیغاتی برای خرید خودرو به یك شركت مراجعه می كند.
وی ادامه داد: پس از مراجعه این فرد به آن شركت واقع در یكی از خیابان های شمال شهر شیراز، در آنجا به وی اعلام می شود طی مدت 5 روز پس از تنظیم قرارداد و پرداخت قسط اول بهای اتومبیل مورد تقاضا، خودرو به وی تحویل خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان كرد: این شهروند نیز 250 میلیون ریال نقد و 250 میلیون ریال دیگر نیز طی یك فقره چك به آن شركت پرداخت می كند، به امید اینكه ظرف 5 روز اتومبیل درخواستی را تحویل بگیرد.
سرهنگ حیدری گفت: اما پس از دو ماه از تاریخ مقرر، خبری از اتومبیل نمی شود و مسئولان آن شركت به وی مكررا وعده های امروز و فردا می دهد تا اینكه متوجه می شود محل شركت و نام آن تغییر یافته است.
وی اظهار كرد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد، شركت مذكور در استان دیگری به ثبت رسیده و اجازه فعالیت در استان های دیگر را ندارد و فردی با همسرش با اسامی جعلی و مستعار، با تاسیس شركت های بدون مجوز اقدام به كلاهبرداری از مردم می كنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: با هماهنگی مقام قضائی هر دو نفر متهم دستگیر، سوابق كیفری آنها بررسی و مشخص شد این مرد قبلا نیز سابقه جعل و كلاهبرداری در استان تهران را داشته است.
سرهنگ حیدری با اشاره به اینكه علاوه بر كلاهبرداری فوق، دو فقره كلاهبرداری دیگر از این زن و شوهر كشف شده است گفت: با توجه به اینكه احتمال كلاهبرداری این دو نفر در دیگر در استان ها نیز وجود دارد، تحقیقات پلیس از آنها ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار