مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: توانمند کردن استعدادهای دانشجویان؛ ازاهداف اصلی دانشگاه است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ،اسم حسینی مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان در جشن دانشجویان جدیدالورود گفت: خدای متعال جوانی را دوست می دارد که جوانیِ خود را در راه تعالی الهی طی کند.

اسم حسینی با بیان اینکه شما در سن نشاط و شادابی قرار دارید، اظهار کرد: افرادی در سن و سال ما به موضوع آخرت بیشتر توجه دارند. این صحبتها موید این امر است، که سن جوانی خود را چکونه بگذرانیم. از شما استدعا داریم مواظب باشید و این دوره از زندگیتان را صرف تحصیل و تهذیب نفس کنید.

وی گفت: تعالی انسان در 3 مرحله خود را نشان میدهد. در مرحله اول که همان آگاهی است، تا هر اندازه می توانید سطح آگاهی خود را بالا ببرید. افزایش آگاهی تنها به دروس تحصیلی ختم نمی شود. امروز نیاز است تا دانش ارتباطات، دین، فلسفه و... افزایش پیدا کند.

مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه علوم پزشکی استان افزود: مرحله دوم، آزادی و آزادگی است. به طور قطع انسانهای آزاده و خودساخته، بهتر می توانند در مسائل اجتماعی و سیاسی ایفای نقش کنند. مرحله سوم هم، محبت است. محبت، در گرو خودتان است. صفاتی مانند حیا، انصاف، فتوت و عفت در هر جامعه ای اصول اخلاقی هستند که سرلوحه مردم قرار می گیرند. اینها را ما نیز باید رعایت کنیم.

وی درباره مراسم های دینی مختلف که در دانشگاه برگزار می شود، یادآور شد: خوشبختانه امروز دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در برگزاری مراسمات دینی سرآمد و سرلوحه است که در این خصوص باید از مسئولان دانشگاه و شما دانشجویان تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.