شیراز؛

راه اندازی کلینیک مهارت های زندگی و فرزندپروری در زرقان

كلینیك مهارت های زندگی و فرزندپروری در مركز خدمات جامع سلامت ضیغمی، راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر امینه دادور رئیس شبكه بهداشت و درمان زرقان با اعلام خبر راه اندازی این کلینیک، گفت: كلینیك مهارت های زندگی و فرزندپروری، با هدف افزایش سطح آگاهی مادران زرقانی افتتاح و راه اندازی شد.
وی با اشاره به تلاش های واحد بهداشت روان این شبکه بهداشت و درمان در راه اندازی این کلینیک، افزود: بی شك قدم گذاشتن در مسیر ارتقای سلامت جامعه، امر بسیار مهمی است كه اجر بسیار زیادی را به همراه دارد و وقت آن رسیده است كه با همكاری سفیران سلامت تلاش كنیم تا مشاركت در امر آموزش سلامت را افزایش دهیم.  
او ادامه داد: یكی از موضوعات مهم كه در جامعه امروز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بحث سلامت روان است كه این مركز در این راستا راه اندازی شده است.
كارشناس مسئول واحد بهداشت روان زرقان هم گفت: با هدف افزایش سطح سلامت روان افراد جامعه و پیشگیری از اختلال های روانی و آسیب های ناشی از آن، مركز مهارت های زندگی در مركز جامع سلامت ضیغمی افتتاح شد.
اسماء پور قیومی ادامه داد: مهارت هایی از قبیل ارتباط بین فردی، مدیریت استرس، حل مسئله، تصمیم گیری، تفكر خلاق، تفكر نقاد، قاطعیت در "نه" گفتن، خودآگاهی و ابراز وجود با حضور كارشناسان بهداشت روان شبكه بهداشت و درمان زرقان در این کلینیک آموزش داده می شود.   
این کلینیک روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح و در دو نوبت، برای ارائه آموزش مهارت های زندگی ویژه  مادران 18 تا 45 ساله و مهارت های فرزندپروری، ویژه مادران دارای فرزند دو تا 14 ساله آغاز به کار کرده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار