كانون آذربايجان‌غربي دومين مسابقه نقاشي سازمان ملي بهره‌وري ايران را در مراكز فرهنگي و هنري خود براي كودكان و نوجوانان برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سازمان ملي بهره‌وري ايران به منظور رشد و پرورش خلاقيت‌هاي كودكان و نوجوانان و فرهنگ بهره‌وري اقدام به برگزاري دومين مسابقه نقاشي با موضوع« بهره‌وري سبز و حفظ محيط زيست» در بخش‌هاي جامعه، فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژي، كشاورزي و منابع طبيعي به ويژه محيط زيست و با شعار« كار را درست انجام دهيم» كرده است.

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان آذربايجان غربي نيز با ارسال فراخوان مسابقه نقاشي به 33 مركز فرهنگي و هنري ثابت، سيار روستايي و شهري و كتابخانه‌هاي پستي خود و دعوت از اعضا، همكاري خود را با سازمان ملي بهره‌وري ايران اعلام كرده است.

برقراري ارتباط با مخاطبان، تقويت ميزان آگاهي و حساسيت كودكان و نوجوانان در زمينه بهره‌وري سبز، تاكيد بر حفظ محيط زيست، ترويج فعاليت ها و اقدامات بهره ورانه در جامعه و تشويق اين گروه به عرضه توانمندي‌ها و استعدادهاي خود، ارتقاي فرهنگ بهره‌وري و فرهنگ‌سازي در ميان كودكان و نوجوانان به منظور نهادينه‌سازي امر بهره‌وري از اهداف برگزاري اين مسابقه نقاشي مي‌باشد.

اين مسابقه در سه گروه سني ۴ تا ۷، ۸ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار و اسامي برندگان در دهه فجر انقلاب اسلامي در سايت اين سازمان اعلام خواهد شد كه بر اساس آن، به سه اثر برتر در هر رده سني جوايز نفيسي اهدا مي‌شود.

گفتني است نخستين دوره مسابقه نقاشي كودكان و نوجوانان با موضوع «بهره‌وري و كيفيت زندگي» سال ۱۳۹۳ از سوي سازمان ملي بهره وري ايران برگزار شد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.