علیرضا پناهیان با انتشار پستی در صفحه اینستگرام خود به پیاده روی در اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا پناهیان سخنران مذهبی و استاد اخلاق با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن تاکید برپیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت که اگر به همین اربعین، بیشتر بها بدهیم، قدرت اسلام، بیشتر خواهد شد و دشمنان کمتر به امت اسلامی، ضربه خواهند زد، و بیشتر از ما حساب خواهند برد.

استادپناهیان:
"با حضور در اربعین، به اقتدار حسینی در جهان کمک می‌کنیم. پیاده روی اربعین خدا امام زمان (ع) را با رُعب کمک می‌کند. اربعین مهمترین تجلیگاه قدرتی که رُعب به دل دشمن می‌اندازد. دیگر نمی‌شود با ذکر حسین(ع) تفریحی برخورد کرد؛ بحث جدی شده!  قربان صدقۀ امام حسین(ع) رفتن، دیگر ساده نیست!

چون می‌گویند: «شما که این‌همه می‌گفتی من فدایت شوم، حالا بفرمایید؛ این گوی و این میدان!... دیگر مسأله جدی شده است. مگر می‌شود برای اربعین کم گذاشت؟! اگر به همین اربعین، بیشتر بها بدهیم، قدرت اسلام، بیشتر خواهد شد و دشمنان کمتر به امت اسلامی، ضربه خواهند زد، و بیشتر از ما حساب خواهند برد. در فرج هم همین قاعدۀ «و نَصَرهُ بِالرُّعْبِ» محقق می‌شود و خدا با رعبی که در دل دشمنان می‌اندازد، آخرین امام را کمک می‌کند. مردم جهان هم وقتی خبر پیاده‌روی اربعین را بشوند، پیگیری خواهند کرد که این‌همه جمعیت برای چه در کربلا جمع می‌شوند؟ به آنها گفته می‌شود که پدر امام زمان‌‌شان هزار سال قبل به اینها فرموده است که اربعین در کربلا جمع شوید. حالا اگر خود امام زمان‌شان بیاید، چه‌کار خواهند کرد؟! برخی «اسرار» و «آداب» پیاده‌روی اربعین در جمع زائران و فعالین پیاده روی اربعین مهدیه_مشهد 94/08/1 "



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار