شایعات محقق شد،فاجعه دیگر در لیگ یک/افزایش پنج یا شش تیم به مسابقات

جلسه سازمان ليگ فوتسال با حضور اعضاء تشكيل شد و در این جلسه اعضاء به برگزاری ليگ دسته اول با حضور ٢١ الی ٢٢ تيم رای دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال  و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در آذر ماه سال جاری آغاز خواهد شد. جلسه سازمان لیگ فوتسال با حضور اعضاء در خصوص لیگ دسته اول تشکیل شد که خروجی جلسه تایید شایعات و شنیده های قبلی بود.

در این جلسه مقرر شد جهت تامین هزینه های احداث ساختمان خانه فوتسال، تعداد پنج الی شش سهمیه برای لیگ دسته اول به فروش برسد و در واقع هر تیمی که بتواند پول خرید امتیاز را تهیه کند در لیگ دسته اول به میدان خواهد رفت.

این اتفاق در حالی رخ داده که با توجه به برگزاری بازیهای لیگ دسته اول با حضور ١۶ تیم در دو گروه هشت تیمی برای سال پیش رو با افزایش شش تیمه روبرو خواهیم بود که می تواند سطح کیفی مسابقات را تا حد زیادی پایین آورد.

همچنین برگزاری رقابتها در دو گروه یازده تیمه هر تیم لیگ یکی را مجبور به برگزاری ٢٠ بازی می کند که هزینه های گزافی بر گردن باشگاههایی می اندازد که برای تامین هزینه همان هشت بازی خارج از خانه فصل قبل خود با مشکل روبرو بودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار