اردبیل؛

بارش برف منجر به کندی تردد در محورهای کوهستانی استان اردبیل شد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: ‌به دنبال بارش برف و لغزندگی جاده در محورهای کوهستانی به ویژه حیران و الماس، تردد به کندی و با احتیاط انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛سیدحجت‌ فتاحی افزود: ‌به دنبال بارش برف و لغزندگی جاده در محورهای کوهستانی به ویژه حیران و الماس تردد به کندی و با احتیاط انجام می‌شود.


تردد در محورهای کوهستانی استان اردبیل به کندی انجام می شود

وی تصریح کرد: به دنبال بارش برف پاییزی که مناطق مختلفی از استان اردبیل را سفیدپوش کرده، از صبح امروز با تشدید بارش‌ها در برخی از مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور استان اردبیل، تردد به کندی انجام می‌شود که از رانندگان انتظار می‌رود با صبر و دور از شتاب در این مسیر و محورهای کوهستانی رانندگی کنند.

تردد در محورهای کوهستانی استان اردبیل به کندی انجام می شود

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه لغزنده بودن جاده خطراتی را به همراه دارد که اگر رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت نکنند با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند، گفت: ‌رانندگان باید جانب احتیاط را در این شرایط جوی در نظر بگیرند و با توجه به برودت هوا و مه‌آلود بودن برخی از مسیرها و دید کمتر، قطعاً با احتیاط بیشتر رانندگی کنند تا حوادث ناگوار به حداقل برسد.

تردد در محورهای کوهستانی استان اردبیل به کندی انجام می شود

فتاحی افزود: با توجه به اعلام هواشناسی این وضعیت جوی که تا پنجشنبه ادامه می‌یابد، در گردنه حیران به بارش برف پاییزی و در برخی از مسیرها به کند شدن ترددها منجر شده، به طوری که در جنوب استان اردبیل نیز همچنان هوای برفی، مه‌آلود و دید عبوری رانندگان به حداقل رسیده که در این زمینه نیز انتظار می‌رود رانندگان در گذر از گردنه‌های حیران، صائین، اسالم و خلخال – پونل احتیاط را رعایت کرده و اجازه ندهند تا مشکلات و برخی دغدغه‌ها در مسیر حرکت آنها به وجود آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.