این آمار نشان‌دهنده این است که دستگاه قضایی عزم جدی برای مبارزه با پدیده زمین‌خواری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: این آمار نشان‌دهنده این حقیقت است که هم دستگاه قضایی عزم جدی برای مبارزه با پدیده زمین‌خواری دارد و هم کارشناسان حقوقی اداره کل و شهرستان‌ها با تمامی کمبودها و تنگناهای موجود دلسوزانه از بیت‌المال دفاع می‌کنند.
علینقی حیدریان با اشاره به اینکه افراد سودجو از تمامی روزنه‌ها برای رسیدن به امیال سودجویانه خود استفاده می‌کنند افزود: با افزایش اطلاعات و آگاهی از قوانین و مقررات، راه نفوذ سوء استفاده کنندگان از اراضی ملی بسته خواهد شد.
وی اظهار داشت: برای دفاع از بیت‌المال و انفال الهی، ضروری است تا کارشناسان حقوقی نسبت به قوانین و مقررات، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مرتبط با منابع‌طبیعی به روز بوده و با دقت و برنامه‌ریزی، از پرونده‌های مطروحه در مراجع قضائی دفاعیات لازم را بعمل آورند.
حیدریان  ارزیابی عملکرد را در پیشبرد امور بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ارزیابی عملکرد در مسیری که به عنوان نقشه راه ترسیم شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با شناخت نقاط قوت و ضعف می‌توانیم به اهداف تعیین شده سریعتر دست یابیم.
انتهای پیام/ م
برچسب ها: محاکم ، قضایی ، نفع ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار