طرح ترور مقامات فتح در کرانه باختری خنثی شد

منابع امنیتی فلسطینی از خنثی شدن طرح ترور مقامات فتح در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه،یک منبع امنیتی فلسطینی اعلام کرد،  نیروهای امنیتی فلسطین در کرانه باختری اشغالی،  هسته ای را منهدم کردند که در پی ترور سه شخصیت فلسطینی بود.

این منبع امنیتی اعلام کرد «چهار عضو این هسته برای ترور سه مقام برنامه ریزی کرده بودند. افراد مورد نظر همگی از شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری هستند».

این منبع اعلام کرد سه نفر از این مظنونان که یکی از آنها مقام بلند پایه نیروهای امنیتی فلسطین است حدود دو ماه قبل دستگیر شدند. مظنون چهارم همچنان فراری است.

 افراد مورد نظر برای ترور را غسان شکعه عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، جمال طیراوی و امین مقبول دو مقام جنبش فتح تشکیل می دادند.

طیراوی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه این طرح ترور را تایید و اعلام کرد همه مظنونان از اعضای فتح بودند و این که همه آنها را می شناسد. وی گفت: «هر سه فرد مظنون اعتراف کردند برای این ترور برنامه ریزی کرده بودند».

اکرم رجوب فرماندار نابلس از توضیح دادن درباره این طرح ترور خودداری و به گفتن « تحقیقات در حال انجام است » بسنده کرد.

افراد ناشناس اول ژوئیه به سوی خانه غسان شکعه شهردار سابق نابلس تیراندازی کردند اما این حمله تلفات جانی نداشت و فقط خسارت مادی به جا گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار