مدیر تأمین اجتماعی گلپایگان گفت: اکنون 700 نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در شهرستان هستند که ماهانه یک میلیارد تومان به آنها پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی یاوری در جلسه شورای اداری اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در یک برنامه راهبردی و استراتیژیک دارای استقلال اداری و مالی است که در حال حاضر 50 درصد جمعیت کشور تحت حمایت سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد.
 
یاوری اظهارداشت: منابع در آمدی سازمان تأمین اجتماعی از طریق وصول حق بیمه  تأمین می شود، بر این اساس  7درصد از سوی کارگر و 23 کارفرما  پرداخت می کند.
 
یاوری بیان کرد: سازمان در یک اصل سه‌جانبه توانسته خدمات مطلوبی در قالب بلندمدت و کوتاه‌مدت به بیمه‌ شدگان ارائه دهد.
 
وی تصریح کرد: بلندمدت مانند ازکارافتادگی، بازنشستگی و بازماندگان فوت شده است و کوتاه مدت مانند مقرری بیکاری، پُروتِز، غِرامت، دستمزد، کمک بارداری و کمک‌هزینه ازدواج است.
 
مدیر تأمین اجتماعی گلپایگان اظهارداشت: در حال حاضر 2هزار و 750  کارگاه فعال و نیمه فعال صنعتی و کشاورزی در گلپایگان وجود دارد که همه کارگران این کارگاه ها بیمه هستند.
وی گفت: اکنون 700 نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در شهرستان هستند که ماهانه یک میلیارد تومان به آنها پرداخت می شود.
 
یاوری با بیان اینکه تأمین اجتماعی گلپایگان با  27 پرسنل اداری به 56 هزار نفر خدمات بیمه ای ارایه می کند، اظهارداشت: در حال حاضر 18 هزار و 500 نفر مشمول بیمه تأمین اجتماعی در شهرستان هستند.
 
مدیر اداره تأمین اجتماعی گلپایگان خاطرنشان کرد: اکنون 3هزار و 650 نفر از جمعیت شهرستان گلپایگان مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی گلپایگان هستند که ماهانه بالغ بر 4 میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.
یاوری با اشاره به عملکرد  6 ماهه نخست تأمین اجتماعی گلپایگان ، افزود: 150 مورد بازرسی اکتشابی، 1712 بازرسی عادی ، 500 مورد بازرسی نقل و انتقالات انجام شده است.
مدیرتأمین اجتماعی گلپایگان گفت: روزانه به 300 نفر خدمات بیمه ای  مانند تعویض و صدور دفترچه بیمه ، تأمین اعتبار، پاسخ به استعلامات، تجمیع سابقه از سوی واحد مستمری انجام می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.