زنجان؛

آموزشهای هدفمند ،‌شاه کلید حل بسیاری از مشکلات در حوزه اشتغال

آموزشهای مورد نیاز بازار ،‌شاه کلید حل بسیاری از مشکلات در حوزه اشتغال می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری کلاس های آموزشی برای دریافت کنندگان بیمه بیکاری در استان زنجان خبر داد و گفت : توانمند سازی و افزایش مهارتهای مقرری بگیران بیمه بیکاری از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی برای دریافت کنندگان بیمه بیکاری در استان زنجان است.

محمد رضا یوسفی با اشاره به توانمندیهای مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی افزود : به لحاظ آشنایی مدیران این مراکز با نیازهای بازار کار ، رشته های اولویت دار و تاثیر گذار احصاء‌میشوند و نهایتاً دوره های مربوطه برای مقرری بگیران بیمه بیکاری برگزار میگردد.

وی تاکید کرد : آموزشهای مورد نیاز بازار ،‌شاه کلید حل بسیاری از مشکلات در حوزه اشتغال میباشد و مسلماً آموزشهای فنی و حرفه ای مهمترین نقش را در این زمنیه دارند.

این مقام مسئول مهمترین برنامه علمی و عملی برای ایجاد اشتغال این افراد عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمنیه صورت پذیرفته است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در خاتمه افزود : برنامه ریزی های لازم با مدیران و کارشناسان ذیربط از جمله سازمان تامین اجتماعی و مراکز مشاوره صورت گرفته و ان شاء الله شاهد اشتغال مقرری بگیران بیمه بیکاری خواهیم بود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.