نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد؛

نیمی از انگلیسی‌ها درصورت رئیس‌جمهور شدن ترامپ به آمریکا سفر نمی‌کنند

نظرسنجی‌های جدید نشان داده است درصورتی که ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شود، نیمی از مردم انگلیس به این کشور سفر نخواهند کرد.

نیمی از انگلیسی‌ها درصورت ریاست جمهوری ترامپ به آمریکا سفر نمی کنندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ نظرسنجی جدید موسسه ووچرکدزپرو (VoucherCodesPro) نشان داده است درصورتی که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، رئیس جمهور آتی آمریکا انتخاب شود، نیمی از مردم انگلیس به آمریکا سفر نخواهند کرد.

در نظرسنجی جدید موسسه ووچرکدپرو، 2374 انگلیسی بالای 18 سال اعلام کرده اند 47 درصد مردم انگلیس اعلام کرده‌اند در صورتی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شود برنامه سفر خود به آمریکا را تغییر می دهند و مقصدی دیگر غیر از آمریکا را برای سفر اتنتخاب خواهند کرد. 22 درصد نیز در صورتی که کلینتون رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود از سفر به این کشور صرفه نظر خواهند کرد.

تنها یک چهارم شرکت کنندگان این نظرسنجی آمریکا را برای سفر انتخاب کرده اند.

27 درصد از شرکت کنندگان آزادی فروش اسلحه، 23 درصد نژادپرستی و 19 درصد خطر حملات تروریستی به آمریکا را علت سفر نکردن به آمریکا عنوان کرده‌اند که با ریاست جمهوری ترامپ تشدید خواهد شد.

در بخش دیگری از این نظرسنجی از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا انتخابات آمریکا را در یک کلمه خلاصه کنند. تقریبا 39 درصد شرکت‌کنندگان انتخابات آمریکا را "آشفته" و 32 درصد آن را "شرم‌آور" توصیف کردند. 22 درصد نیز آن را ماجرایی "سرگرم‌کننده" معرفی کردند.

71 درصد مردم انگلیس باراک اوباما را محبوبترین رئیس جمهور آمریکا معرفی کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار