مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:50مدرسه کانکسی در منطقه آزاد ماکو وجود دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حسین فروزان در جلسه مشترک که با بانوان منطقه آزاد ماکو برگزار شد،به برخی کاستی ها و کمبودهای این منطقه در مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: برخی از روستاهای منطقه دارای مشکلات در زمینه های مختلف هستند.

وی اساس توسعه هرکشور را آموزش و پرورش دانست و افزود: این در حالی است که در منطقه 50مدرسه کانکسی و 30مدرسه تخریبی وجود دارد.


فروزان، به فعالیت سازمان منطقه آزاد برای بالا بردن شاخصهای فرهنگی و تحصیلی در مدارس این منطقه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: درطول دو سال گذشته از سوی سازمان برای آموزش و پرورش، 7 میلیارد تومان برای رفع کمبودهای آموزش در منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو بر تلاش مدیران این سازمان برای حل مشکلات اهالی این منطقه در حد توان توان اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد فرصتی برای حل مشکلات است.

 
وی همچنین به فعالیت ها و مساعدت سازمان منطقه آزاد ماکو در بخشهای تولیدی هم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : خوشبختانه هیچ کدام از واحدهای تولیدی منطقه، راکد یا غیرفعال نبوده و از سال آینده اساس فعالیت سازمان بر محور صنعت و توسعه آن خواهد بود.


در این جلسه بانوان حاضر با برشمردن برخی مشکلات و کاستی شهر و منطقه خواستار توجه و مساعدت برای رفع این مشکلات شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.