در شش ماهه نخست سال جاری:

بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماکو کشف شده است

فرماندار ماکو گفت:در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماکو کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صبح امروز سومین جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کمیسیون در محل سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد.

شاهین علیزاده در این جلسه با تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر گفت : از ابتدای سال جاری با تلاش و مجاهد شبانه روزی نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و سایر دستگاهها توانستیم به توفیقات خوبی در زمینه پیشگیر ی و مبارزه با مواد مخدر دست یابیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف کمیسیون مبارزه با مواد مخدر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه در خصوص اثرات سوء مواد مخدر است گفت : در 6 ماهه نخست امسال اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری و اطلاع رسانی انجام شده است که برگزاری نمایشگاههای مختلف در سطح مدارس و دانشگاهها ، کلاس های آموزشی برای دانش و آموزان ، دانشجویان ، کارکنان دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم ، شناسایی و انهدام باندهای قاچاق ، تهیه و توزیع مواد مخدر از جمله آنهاست.

فرماندار ماکو بر لزوم فعال سازی کمیته های درمان و حمایت های اجتماعی - مقابله با عرضه - فرهنگی و پیشگیری تاکید و اظهار داشت : تصمیمات اتخاذ شده در این کمیته ها می تواند زمینه را برای کاهش تقاضا و عرضه مواد مخدر در جامعه فراهم آورد.

سرهنگ " احمدی " فرمانده انتظامی شهرستان ماکو نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات این فرماندهی از ابتدای سال 95 گفت : از ابتدی سال جاری 192 نفر از عناصر قاچاق ، تهیه ، توزیع و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شده اند که ماحصل آن کشف و ضبط بیش از 19 کیلوگردم انواع مواد مخدر است.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نکته نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.