فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: طرح بزرگ تصفیه خانه آب گلپایگان هفته آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهارکرد: پدافند غیرعامل برای آمادگی در مقابله با تهدیدات متصور از سوی دشمنان، اجرای پروژه‌ها و تأسیسات زیربنایی در حوزه‌های مختلف ضروری است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و ترویج پدافند غیرعامل باید در سطح مدارس و دانشگاه‌ها نهادینه شود چراکه پدافند غیرعامل در تهدیدات زیست‌محیطی، سایبری، شیمیایی و کالبدی کاربردهای اساسی زیادی دارد.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: پدافند غیرعامل باید در زیر ساخت‌های شرکت‌ها برای مواقع اضطراری و مواقع بحرانی در شهرستان گلپایگان، شهرستانی با دارا بودن سه شرکت صنعتی مهم، ارزیابی شوند.

وی بیان کرد: با پیگیری و بازدید مکرر نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار در راه‌اندازی فیلترها و محوطه‌سازی در تصفیه‌خانه آب، هفته آینده شاهد افتتاح طرح بزرگ تصفیه‌خانه آب شهرستان گلپایگان که مطالبه به حق مردم بوده را شاهد هستیم.

فراست از راه‌اندازی مجدد معادن گدار سرخ و جاجرود در گلپایگان خبر داد و اذعان داشت: براساس قانون، مجوز فعالیت این دو واحد صنعتی تا سال 1406 صادر شده است که با راه‌اندازی  این معدن گدار سرخ  و معدن جاجرود زمینه اشتغال‌زایی 400 نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد اعتبار به تملک دارایی شهرستان گلپایگان تخصیص داده شده است، گفت: 76 درصد از این اعتبارات به صورت اوراق اداری و 24 درصد اعتبارات نقدی است که مهلت دریافت این اعتبارات تا بهمن ماه سال جاری است و مسؤولان باید نسبت به دریافت اعتبارت تملک دارایی اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان گلپایگان با انتقاد از انتشاراخبار کذب در فضای مجازی این شهرستان تاکید کرد: این سایت با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی در شهرستان گلپایگان را دارد که از طریق مقامات قضایی خواستار پیگرد قانونی شدیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.