فرماندار چادگان گفت: فرهنگ‌سازی و گسترش پدافند غیرعامل در بین مردم و هوشیاری آنان سبب افزایش مقاومت ملی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  در جلسه پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات فرمانداری چادگان تشکیل شد، اظهار کرد: از دوم تا 8 آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‎های متنوعی همزمان با سراسر کشور در شهرستان چادگان انجام شد.

وی افزود: در پدافند غیرعامل نیاز به بکارگیری جنگ افزار نیست و با اجرای آن می‎توان از وارد شدن خسارات مالی به تأسیسات حیاتی، نظامی، غیر نظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد تا این خسارات و تلفات کاهش یابد.

فرماندار چادگان با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی به دنبال روزنه‎ای است تا به کشور آسیب برساند اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و گسترش پدافند غیرعامل در بین مردم و هوشیاری آنان سبب افزایش مقاومت ملی خواهد شد.

محمود توکلی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفار استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: ایمن‌سازی مراکز مهم و حساس، توسعه نیروی تخصصی از نظر کمی و کیفی، کاهش آسیب‌های احتمالی و افزایش مقاومت در برابر حادثه، از اهداف پدافند غیرعامل است.

وی افزود: پدافند غیرعامل یک بحث گسترده و فراگیر است و همه‌ مسؤولان استانی و شهرستانی باید با فرهنگ‌سازی در جامعه تلاش کنند تا مردم با اهداف پدافند غیرعامل بیشتر آشنا شوند تا در برابر حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

توکلی به بحران آب در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بحران آب را باید در شهرستان و استان اصفهان جدی بگیریم و در مصرف آب برنامه‌ریزی کنیم تا با بحران آب روبرو نشویم .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار