مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 30 آبان ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه زاده اعلام کرد: این کنگره 14 آذر امسال با همکاری استانداری، شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی، پایگاه شهر تاریخی سیمره، دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

وی گفت : مقالات ارسالی به این کنگره بعنوان کتاب مجموعه مقالات کنگره معماری و شهرسازی چاپ می شود و مقالات برگزیده به کنگره ملی ارسال خواهد شد و در صورت برگزیده شدن در کنگره ملی مجوز چاپ در مجلات معتبر ملی و بین المللی و آی اس آی را دریافت خواهد کرد.

وی افزود : با توجه به ابلاغ دستور العمل از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادارات کل استانی موظفند با همکاری سایر دستگاه های مرتبط چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان ها را برگزار کنند.

وی تاکید کرد : با حضور مراکز علمی و دانشگاهی، شهرداری، دفتر فنی استانداری، سازمان نظام مهندسی، راه و شهرسازی و دیگر دستگاه ها نشست هایی در خصوص چگونگی برگزاری این کنگره برگزار شده است.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، معماری ، مقاله ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.