در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.
بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.

على مطهرى نماينده مردم تهران،رى،اسلامشهر،شميرانات و پرديس در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
"ديدار با سفير تركيه دوشنبه سوم آبانماه "



علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت:
"دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سجاد ."



مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
جلسه امروز نماینده لنگرود،با سه وزیر پیشنهادی دولت برگزار گردید.بررسی برنامه آنان، که هر کدام در حال ارائه برنامه خود هستند."



غلامرضا نماينده مردم شريف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
"عكس از آرش صديقي. خانه هاي قديمي بافت فرسوده دوگنبدان كه يكي يكي خراب ميشوند تا اصولي ساخته شوند."




محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود نوشت:
"نامه بنده به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در مورد معدن شن و ماسه کرچای دودانگه
كانال مازندنومه نوشته: شرکت تعاونی دشت فریم از سال 87 مجوز تاسیس را از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده، اما فعالیت های این معدن، موجب نگرانی دوستداران محیط زیست و اهالی منطقه شده است. اطلاع رسانی های فعالان محیط زیست و اهالی منطقه دودانگه از تخلفات این معدن، باعث شده مالکان معدن از این افراد شکایت کنند.
پس از پیگیری های فعالان میطزیست منطقه، محمد دامادی -نماینده ساری و میاندورود در مجلس- نامه ای در همین ارتباط به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران نوشته که در آن ضمن اشاره به اصل پنجاهم قانون اساسی، درباره فعالیت های ضدمحیط زیستی این معدن توضیح خواسته است."



دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
"دیدار و گفت‌وگوی صمیمی دکتر مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه، 3 آبان ماه با  سفیر ترکیه در ایران"



محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در دوره مجلس شورای اسلامی ایران نوشت:

"اشتغال و نشاط آفرینی اولویت جوانان  وزیر ورزش و جوانان گفتمان نشاط را حاکم کند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت جوانان فراتر از شعارهای دوران انتخابات و رای آوری در مجلس، توجه به مساله اشتغال، نشاط و امید است و وزیر ورزش و جوانان باید بتواند گفتمان نشاط را حاکم کند.
محمدعلی وکیلی  افزود: گفتمان نشاط یعنی در ورزش چه در بعد قهرمانی و چه در بعد پایه و عمومی، رسیدن به نشاط در جامعه و جوانان طراحی و پیگیری شود؛ بعضی اوقات شاهد هستیم هزینه های سرسام آوری در حوزه ورزش انجام می شود و سطح دستمزدها به گونه ای است که شکافی عمیق در این حوزه ایجاد می کند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این میزان دریافتی ورزشی در مقابل، باعث انباشت و احساس افسردگی در دیگران می شود.
وکیلی خواستار بازتعریف نشاط در حوزه ورزش شد و گفت: بازتعریف اهداف ورزشی ما جزو اولویت هایی است که باید مشخص شود بر اساس آن چه میزان از این رویکرد مرتبط با بحث سلامت و چه مقدار به نشاط در جامعه اختصاص دارد.
وی با تاکید بر اهمیت بحث جوانان در حوزه وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که بحث های مربوط به جوانان در حوزه سیاستگذاری و مطالبه گری این وزارتخانه چه قدر می تواند دستگاه های متولی را موظف و از آنان موضوعات مرتبط با ازدواج و اشتغال این قشر را مطالبه کند چرا که این دو موضوع، موجب بازگرداندن نشاط و امید به زندگی جوانان خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: مساله جوانان فقط با حرف زدن حل نمی شود و اگر چنین شیوه ای را در پیش بگیریم، نه تنها گره ای باز نخواهد شد بلکه فرصت جوانی را به تهدید تبدیل کرده ایم."




على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم شريف سارى و مياندورود  نوشت:
"امروز،افتتاحيه مجمع بين المجالس جهان IPU"



غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نماينده مردم  شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:
"پیام تبریک مهندس جعفرزاده ایمن آبادی به ورزشکاران معلول پر افتخار گیلانی در هفتمین دوره مسابقات کشوری بوچیا در استان خراسان رضوی."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار