اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند/12

از نشست نمایندگان مازندران با نوبخت تا دغدغه اولاد قباد برای فرهنگیان

در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای دربین کاربران اینترنتی پیدا کرده است لذا امروزه از آن به عنوان بستری برای تعامل و ارتباط دو سویه بین کاربر و مخاطب استفاده می شود.در همین راستا نمایندگان مجلس به عنوان رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور در قالب پست های اینستاگرامی مردم کشور را در جریان فعالیت های خود قرار می دهند .
در ادامه پست هایی از نمایندگان مجلس را که در 24 ساعت گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشته اند را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.

امیر خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی نوشت:
ناطقان میان دستور نشست علنی امروز یکشنبه 2 آبان‌ ماه1395 مجلس شورای اسلامی، به شرح ذیل است: رسول خضری - امیر خجسته - منوچهر جمالی- زهرا سعیدی مبارکه- ابوالفضل ابوترابی.



حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نوشت:
در نشست امروز مجمع  نمایندگان مازندران با دکتر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان  برنامه و بودجه کشور: مجمع نمایندگان مازندران از عدم تخصیص اعتبارات و اجرای مصوبات سفر دولت به مازندران معترض است. 
در این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وعده دادتا پایان آبان ماه تخصیص اعتبارات اجرایی خواهد شد. دولت مکلف شد 60 هزار تن  مرکبات مازندران را برای شب عید  خریداری و 20 هزار تن برای مقاصد صادراتی در نظر بگیرد. نوبخت در این نشست از انسجام مجمع نمایندگان مازندران و تعامل با دولت تقدیر کرد و گفت سفر قریب الوقوعی به منظور ارزیابی روند اجرای مصوبات سفر سال گذشته دولت و طرح های عمرانی خواهد داشت.



دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
همراهی نائب رییس مجلس اتریش توسط دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس ایران در دیدار با دکتر لاریجانی




غلامرضا تاجگردون نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
حضور در جمع عشاير و روستاييان. همايش توسعه روستايي تهران سالن اجلاس.




 مهرداد لاهوتی نماینده مردم  شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"جلسه مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در گیلان95/8/1"



محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"امروز صحن علني مجلس شوراي اسلامي محمددامادی"



محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نوشت:
السلام علی ابی عبدالله الحسین " گفتی ز خاک بیشتراند اهل عشق من
از خاک بیشتر نه که از خاک کمتریم" آخرین شب از مراسم عزاداری بنیاد امید ایرانیان.



محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در مجلس شورای اسلامی نوشت:
وکیلی:
دانش آشتیانی گزینه ای علمی برای آموزش و پرورش است.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، دانش آشتیانی می تواند وزیری توانمند و علمی برای آموزش و پرورش باشد.
گزارش: محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا ضمن تایید انتخاب فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به عنوان گزینه تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: در جلسه دولت با فراکسیون امید نام دانش آشتیانی به عنوان گزینه اصلی این وزارتخانه مطرح شد.
وی افزود: به نظر ما هم آشتیانی می تواند وزیری توانمند و علمی برای آموزش و پرورش باشد.
گفتنی است رئیس جمهور امروز 2 آبان 95 طی نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کرده است.



غلامعلي جعفرزاده ايمن ابادي نماينده مردم  شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:
روز پنجشنبه29مهر ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان که بمناسبت تبریک هفته تربیت بدنی رفته بودم در پایان عکس یادگاری با جمعی از کارمندان و مسئولین ورزشی این اداره گرفتم."





فریده اولادقباد نماینده مردم تهران ،اسلامشهر ، ری ، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی نوشت:
دغدغه فرهنگیان؛ از خدمات‌دهی بیمه طلایی تا شفاف‌سازی در صندوق ذخیره فرهنگیان
عضو کمیته آموزش‌وپرورش کمیسیون آموزش مجلس، اجرایی نشدن مواد ۶۵و۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام یکی از فرزندان فرهنگیان بازنشسته در آموزش و پرورش و پیگیری تأسیس "بانک قرض‌الحسنه فرهنگیان" را از مطالبات اصلی فرهنگیان عنوان کرد.

فریده اولادقباد با تشریح خواسته‌های صنفی معلمان و فرهنگیان بازنشسته از وزیر آینده آموزش و پرورش، گفت: یکی از مطالبات اصلی فرهنگیان به عدم اجرای کامل "قانون مدیریت خدمات کشوری" برای آن‌ها به ویژه مواد 65 و 125 (مرتبط با رتبه‌بندی و افزایش حقوق بر اساس صلاحیت‌ها و نرخ تورم) مربوط می‌شود چراکه متاسفانه این مواد از سال 86 تاکنون معطل مانده و به نظرم باید برای دیرکرد پرداخت آن خسارت نیز پرداخت شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرهنگیان بازنشسته سال‌ها خواسته‌های خود را مبنی بر تعیین کف حقوق -حداقل برابر خط فقرِ اعلامی از سوی بانک مرکزی- و پرداخت فوری پاداش خدمت و مطالبات معوقه مطرح کرده‌ اما هنوز به جواب مشخصی نرسیده‌اند.
اولادقباد اولویت در استخدام و جایگزین کردن یکی از فرزندان فرهنگیان بازنشسته در آموزش و پرورش و اختصاص بخشی از مبالغ رتبه‌بندی به بازنشستگان را از دیگر خواسته‌های اساسی بازنشستگان دانست.
عضو کمیته آموزش و پرورش مجلس معتقد است فعالیت تشکل‌های صنفی حق همه اصناف است و معلمان نباید از این حق مستثنی باشند، لذا فعالیت‌های صنفی معلمان در راستای احقاق حق قانونی آن‌ها ضروری است.
وی با بیان اینکه ایجاد بیمه تکمیلی کارآمد، پاسخگو و متعهد برای همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته را باید از دیگر مطالبات فرهنگیان دانست، افزود: خدمات‌دهی بیمه طلایی فعلی به هیچ عنوان مورد رضایت فرهنگیان نیست و آن‌ها به دنبال تصویب و تنظیم قاعده‌ای علمی و اصولی برای افزایش حقوق‌شان هستند.
به گفته اولادقباد باید شاخص‌های برقراری حقوق و مزایای تمامی کارکنان دولت و معلمان براساس تاثیرگذاری شغلی، تولید ناخالص داخلی، سختی کار و تغییر در آینده کشور تعیین شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار