معاون پیشگیری بهزیستی همدان گفت: 4 هزار و 83 مورد مشاوره در مراکز مشاوره و صدای مشاوره بهزیستی همدان درشش ماهه نخست امسال انجام شده است.

انجام بیش از 4 هزار مشاوره در بهزیستی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر کوکاییان با اشاره به اینکه  در شش ماهه نخست امسال 4 هزار و 83 مورد مشاوره انجام شده که نسبت به  مشابه پارسال 3.98 درصد افزایش داشته است افزود: مشاوره‌های بهزیستی در محیط‎های مختلف و در زمینه مهارت‌های زندگی، خانواده و مشاوره‌های پیش از ازدواج داده می‌شود.

وی به عملکرد شش ماهه در این مدت اشاره کرد وادامه داد: 3 هزار و 400 نفر مشاوره در زمینه مهارت‌های زندگی، 3 هزار و 650 نفر مشکلات خانواده و 2 هزار و 109 نفر هم در کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج مشاوره شدند.

وی به خدمات رسانی مرکز خانه سلامت روان بهزیستی همدان اشاره کرد واظهار داشت:در این مدت این مرکز در حاشیه شهرها به 6 هزار و 21 نفر مشاوره داده شده است که نسبت به مشابه پارسال 1.39 درصد رشد داشته است.

کوکاییان در مورد نرخ رشد مشاوره‌های پیش از ازدواج، خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در بهزیستی همدان افزود: این آموزش‌ها سال‌هاست در محیط‌های شهری، روستایی، مهد کودک‌ها و محیط‌های کاری توسط بهزیستی همدان انجام می‌شود.

وی گفت: در بخش مشاوره پیش از ازدواج 4.61 درصد، مشاوره خانواده 2.27 درصد و در بخش آموزش مهارت‌های زندگی نیز 1.48 درصد افزایش نسبت به مشابه پارسال داشته است.

انتهای پیام/ ج
برچسب ها: مشاوره ، همدان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.