نیروی دریایی راهبردی و درخدمت نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛فرمانده منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش این نیرو را توانمند و ولایت مدار خواند.

امیر دریادار افشین رضایی حداد با اعلام این خبر گفت: ناوشکن دماوند و توان رزمی آن در سفر برون‌مرزی به بندر باکو پایتخت آذربایجان بهت و حیرت وابستگان نظامی 14 کشور را برانگیخت.

وی اعزام ناوگروه‌ها را زمینه ساز تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اثرگذاری نیروی دریایی در توسعه دیپلماسی کشور دانست و افزود: هدف از اعزام این ناوگروه به بندر باکو ابلاغ پیام صلح، دوستی و تحکیم روابط سیاسی و نظامی میان دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است.

فرمانده ارشد آجا در گیلان با بیان اینکه تحقق شعار «ما می‌توانیم» و تبدیل آن به باور «توانستن» از اهداف ماموریت های برون‌مرزی ناوگروه نیروی دریایی ارتش است، اظهار داشت: اتکا به دانش متخصصان داخلی در جهت ساخت تجهیزات نظامی سبب شده است کشور درمسیر توسعه ورشد درساخت تسلیهات دفاعی برسد.

لازم به ذکر است 25 مهرماه امسال ناوشکن دماوند و ناو موشک‌اندازجوشن با هدف ابلاغ پیام صلح ودوستی و معرفی توانمندی های دفاعی کشور به جمهوری آذربایجان اعزام شدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.