فرماندار سبزوار گفت : پیکر بی جان سومین مقنی حادثه دیده از قنات روستای کسکن بیرون آورده شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ :احمد برادران با تلاش گروه جستجو و نجات پیکر بی جان سومین مقنی حادثه سقوط از چاه 160 متری روستای کسکن بخش مرکزی این شهرستان پس از 6 روز بیرون آورده شد.

برادران افزود: این جسد متعلق به مرحوم محسن بنسبردی است که روز 27 مهر برای لایروبی قنات به همراه 4 نفر دیگر وارد چاه 160 متری شده بود.

او گفت: به علت افزایش حجم آب قنات این پیکر بی جان با فاصله 400 متر از جنوب محل حادثه در یکی از مادرچاههای قنات روستای کسکن پیدا شد.

فرماندار سبزوار افزود: دیروز با تلاش گروه نجات و مقنی های باتجربه پیکر بی جان دو مقنی دیگر به نامهای امین آبرومند کرابی و محمد همایی کشف شد.

برادران گفت: افزایش حجم آب عملیات جستجو را برای یافتن پیکر دو مفقود دیگر این حادثه در مادرچاههای این قنات با مشکل مواجه کرده است.

27 مهر ماه 6 مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن به درون چاه 160 متری رفتند که در پی ریزش دیواره ها به داخل چاه سقوط کردند و از این تعداد 2 نفر با رساندن خود به دهانه های خروجی قنات نجات یافتند.

علاوه بر آن 2 نفر از ساکنان محلی نیز برای نجات افراد باقیمانده وارد قنات شدند که به علت ریزش دوباره قنات یک نفر از آنان مفقود شد.

ابوالفضل غلامی نارستانی، امین آبرومند کرابی، محسن بنسبردی، محمد همایی و موسی الرضا غلامی نارستانی پنج کارگر مفقود شده این حادثه هستند.

هنوز پیکر ابوالفضل غلامی نارستانی و موسی الرضا غلامی نارستانی پیدا نشده است و عملیات نجات و پیدا کردن مفقودان این حادثه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.