رئیس فدراسیون تنیس می گوید با رای اعتماد بالا به سلطانی فر هم به بخش ورزش کمک می شود و هم حوزه جوانان جان تازه ای می گیرد چرا که سلطانی فر در بخش جوانان هم تخصص خوبی دارد.

شایسته: سلطانی فر شناخت وسیعی از ورزش دارد/ رای اعتماد مجلس کمک بزرگی به ورزش استبه گزارش گروه ورزشی باشگااه خبرنگاران جوان، مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: من در دوره قبل هم بسیار تعجب کردم که چگونه سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان رای نیاورد چرا که او تجربه بسیار خوبی در حوزه اجرایی و شناخت وسیعی از ورزش دارد. سلطانی فر قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و همچنین سابقه بیش از 3 سال معاونت رییس جمهوری را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: درخواست من از مجلس این است که با رای اعتماد بالا به سلطانی فر هم به بخش ورزش کمک کنند و هم جان  تازه ای به قسمت جوانان ببخشند چرا که سلطانی فر در بخش جوانان هم تخصص خوبی دارد.

شایسته ضمن تشکر از خدمات محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان اشاره داشت: همین موضوع که ریاست جمهوری دو بار سراغ سلطانی فر رفته است حاکی از اعتماد بالای رییس جمهور به توانایی های او و وزن بالای مدیریتی سلطانی فر دارد.

شایسته در پایان تاکید کرد: ورزش یک بار قبلا از بلاتکلیفی لطمه زیادی خورده است و امیدواریم با درایت مجلس این باراین وزارتخانه حساس با قدرت به مسیر مهم خود ادامه دهد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار