معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هرگز بحث اختلاف بین ما و کمیته ملی المپیک مطرح نبوده است

اختلافی بین وزارت و کمیته ملی المپیک نیست/بر اساس مقررات عمل میکنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نصراله سجادی در حاشیه مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی تنیس گفت:برگزاری این کنفرانس با حضور 350 مربی از 28 استان کشور و همچنین 11 عضو خارجی برگزار می‌شود که اقدام مثبتی به فدراسیون تنیس ایران انجام داده است.

وی به  حضور مدرس بین‌المللی فدراسیون جهانی تنیس اشاره کرد و گفت: حضور این مدرس که رئیس کمیته آموزش فدراسیون جهانی است می‌تواند موقعیت خوبی برای تنیس ایران باشد.

وی با اشاره به استقبال خوب مربیان ایرانی از این کنفرانس گفت: همانطور که عضو فدراسیون جهانی تنیس اعلام کرد چندی قبل همین کنفرانس در کشور مکزیک برگزار شده است اما  تنها 50 عضو از آن استقبال کردند این در حالی است که استقبال مربیان ایرانی از این کنفرانس بی نظیر بوده است.

سجادی تصریح کرد: این نشان از علاقه مندی ایرانی‌ها به تنیس دارد و امیدوارم فدراسیون تنیس بتواند این حجم از علاقه مندی را در راستای رشد و پیشرفت تنیس هدایت کند.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اساسنامه گفت: فعلا در این خصوص صحبتی نمیکنم و اجازه بدهید در فرصتی بهتر در این مورد صحبت کنم. تنها باید به این نکته اشاره کنم که صحبتی از اختلاف بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مطرح نیست. نامه ای از سوی کمیته به وزارت ارسال شده است که ما بر مبنای مقررات نسبت به آن عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار