فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: كشفیات انواع موادمخدر از ابتدای امسال تاكنون، 33 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق كالا و مواد مخدر، كاهش سرقت ها و صیانت از كاركنان از اولویت های مهم ناجا در امسال است.  
وی ادامه داد: بر همین اساس فرماندهی انتظامی استان با برنامه ریزی های لازم در راستای تحقق اولویت ها و اهداف ناجا گام برداشته و مأموریت های خود را انجام می دهد.  
سردار گودرزی با اشاره به آمار كشفیات كالای قاچاق، افزود: با تلاش مأموران انتظامی استان بیش از 170 میلیارد تومان انواع كالای قاچاق طی هفت ماه گذشته كشف شده است.  
این مقام انتظامی با اشاره به اقدامات بسیار مناسب پلیس استان در هفته ناجا و همچنین دهه اول محرم، تصریح كرد: حضور معنادار كاركنان انتظامی در این ایام، نظم و امنیت بسیار خوبی در سطح استان حكم فرما كرده بود.  
وی بیان كرد: حس مسئولیت پذیری و تعهد كاركنان، در ایجاد نظم و امنیت در جامعه بسیار تأثیر گذار بوده است.  
فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح های انتظامی پلیس در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، ادامه داد: انجام این طرح های انتظامی به صورت مستمر و ویژه در دستور كار قرار دارد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، کشفیات ، مواد ، مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.