هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت از چهارم آبان، در مشهد گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، معدن ، فلزات از چهارم آبان به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار می کند.
احسان ارکانی افزود: همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، معدن و فلزات، یازدهمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون صنعتی، دهمین نمایشگاه فلزات، فولاد و متالوژی، دهمین نمایشگاه معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، دوازدهمین نمایشگاه سنگ های تزئینی و نما و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، راهسازی و عمران نیز برپا می شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 121 شرکت کننده داخلی و 21 نماینده از کشورهای خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه های ماشین آلات ، ابزارآلات ، اتوماسیون صنعتی ، قطعات صنعتی ، معدن ، فلزات و متالورژی به نمایش می‌گذارند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان اینکه شرکت کنندگان داخلی از استان های تهران ، اصفهان ، فارس ، آذربایجان غربی و شرقی ، خراسان شمالی و جنوبی  و اراک در این نمایشگاه حضور می بایند، گفت: همچنین کشورهای چین، روسیه، ترکیه، کره جنوبی، تایلند و ژاپن در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی های خود را در حوزه های مرتبط ارائه می دهند.
ارکانی بیان کرد: این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه از ساعت 16 الی 22 برای بازدید علاقه مندان، متخصصان و عموم مردم دایر است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.