کرمانشاه؛

ثبت نام حدود 12 هزار خانوار سرپل ذهابی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

فرماندار سرپل ذهاب از ثبت نام 11 هزار و 911 خانوار این شهرستان با جمعیت 43 هزار و 99 تن در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جهانبخش حیدری افزود: سهم خانوار سرپل ذهابی در اجرای اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن، هفت هزار و 750 خانوار بود که با مشارکت و همراهی خوب مردم این شهرستان، 153 درصد تحقق یافت.

وی از کسب رتبه سوم سرپل ذهاب در مقایسه با سایر شهرستان های استان کرمانشاه در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 خبر داد.

گیلانغرب با 11 هزار و 577 خانوار با جمعیت 39 هزار و 766 تن با مشارکت 212 درصدی جامعه آماری هدف و پاوه با 9 هزار و 220 خانوار و ثبت اطلاعات 31 هزار و 147 تن و تحقق مشارکت 161 درصدی رتبه اول و دوم ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: سرشماری حضوری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از چهارشنبه 28 مهر در این شهرستان آغاز شد و هم اکنون 50 تن از ماموران آمارگیر به صورت حضوری به درب منازل مراجعه و اطلاعات خانوارها را دریافت می کنند.

حیدری گفت: در صورت ثبت نام اینترنتی خانوارها، مامور آمارگیر تنها کد ثبت و رهگیری را از آنها دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: ماموران آمارگیر آموزش های لازم را برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن فرا گرفته اند و از مردم درخواست می شود برای ثبت اطلاعات دقیق، با ماموران همکاری کنند.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان این که اطلاعات به دست آمده در طرح سرشماری نفوس و مسکن، در توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان نقش به سزایی دارد، گفت: همه امکانات و تجهیزات لازم برای ماموران آمارگیر در اجرای این طرح تامین شده است.

براساس نتیجه نهایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90، جمعیت شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 81 هزار و 820 تن اعلام شده است.

سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.