بیش از۲۰ میلیارد ریال وام‌خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد سمنان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرپرست اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) سمنان گفت: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش از عمده برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد استان سمنان است.
علیرضا خدابنده از وجود 4 هزار و 35 طرح اشتغال در کمیته امداد استان سمنان خبر داد و افزود: ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌‌های کمیته امداد امام(ره) استان سمنان است.
وی توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در زمینه کار و اشتغالزایی را از اولویت اصلی برنامه‌های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در این راستا تعداد 62 نفر از مددجویان از ابتدای امسال صاحب شغل شدند.
خدابنده از اعطای بیش از20 میلیارد ریال وام‌خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان سمنان در 6 ماهه نخست سال خبرداد.
وی با اشاره به اعطای این میزان وام خوداشتغالی به مددجویان گفت: در 6 ماهه امسال تعداد 162 فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان سمنان اجرایی شده است تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در استان سمنان اولویت است.
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.