مشهد؛

کشف پیکر دومین مقنی از مفقودان حادثه چاه 160 متری

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: با تلاش گروه جستجو و نجات، پیکر دومین مقنی از مفقودان حادثه چاه 160 متری روستای کسکن از توابع این شهرستان کشف شد.

کشف پیکر دومین مقنی از مفقودان حادثه چاه 160 متریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین شاد افزود:مرحوم محمد همایی 27 مهر برای لایروبی قنات به همراه چند نفر دیگر وارد این چاه 160 متری شده بود و به دلیل افزایش حجم آب قنات، این پیکر بی جان با فاصله 260 از جنوب محل حادثه و 100 متر از محل کشف نخستین پیکر در یکی از مادر چاههای قنات روستای کسکن پیدا شد.
وی گفت: عصر امروز نیز با تلاش گروه نجات و مقنیان با تجربه پیکر نخستین مقنی به نام 'امین آبرمند کرابی' از مادرچاهی در فاصله 100 متری از محل حادثه پیدا شد.
معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار افزود: افزایش حجم آب عملیات جست و جو برای یافتن پیکر سه مفقود دیگراین حادثه در مادر چاه های این قنات را با مشکل مواجه کرده است.
27 مهر 6 مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن به درون چاه 160 متری رفتند که در پی ریزش دیواره ها به داخل چاه سقوط کردندو از این تعداد 2 نفر با رساندن خود به دهانه های خروجی قنات نجات یافتند.
شهرستان سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.