اصفهان؛

ویژه برنامه های فرهنگ سازی "عابر پیاده

فرهنگ سازی "عابر پیاده" در صدر فعالیت های کمیته فرهنگ شهروندی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه های ویژه شهروندی تا پایان سال جاری با موضوع "عابر پیاده" خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بر اساس آمار های ارائه شده بیشترین آمار تصادف های درون شهری مربوط به عابران پیاده است، این دبیر خانه به منظور کاهش تصادفات، فرهنگ سازی عابران پیاده را از آبان ماه محور فعالیت های خود قرار داده است.

سعید امامی افزود: اختصاص تابلوهای تبلیغات شهری، سفر مطالعه و توزیع محصولات فرهنگی ( کتاب،بروشور، پیک کودک، ساخت تیزر و...) با موضوع عابرپیاده، اجرای برنامه های شهری در محله ای اصفهان و... از جمله اقداماتی است که در مناطق 15 گانه اصفهان انجام خواهد شد.

وی در باره کارت های سفر مطالعه اظهار کرد: این کارت ها که دربیش از600 دستگاه اتوبوس شهری نصب می شود خطرات ناشی از بی احتیاطی عابران پیاده همچون استفاده نکردن از پل هوایی، مسیر خط کشی شده و عدم توجه به علائم راهنمایی با استفاده از داستان های جذاب به شهروندان آموزش داده می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.