شهردار ارومیه در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان آذربایجان غربی بر تعریف منابع مالی جدید برای شهرداری ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه درنشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مسئولین آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات متعدد مالی و قانونی شهرداری ها گفت : کاهش نرخ رشد جمعیت و مهاجرت به شهرهای بزرگ، مدیریت شهرداری را در کلانشهرها مشکل ساز کرده است .

شهردار ارومیه بر تعریف منابع مالی جدید برای شهرداری ها تاکید کرد وافزود: شهرداری ها همانند واحدهای تولیدی کارکنان زیادی دارند و در صورت ایجاد مشکل و تعدیل در نیروها هزینه های زیادی برای دولت تحمیل میشود.

محمدحضرت پور با بیان اینکه  آذربایجان غربی در چند سال گذشته توسعه مناسبی نداشته است، افزود: باید با بودجه مناسب بتوان استان های دچار مشکل و توسعه نیافته کمک کرد تا رشد مناسبی داشته باشند.

شهردارارومیه با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدی در استان وبدنبال آن گسترش بیکاری گفت: می توان با وضع قوانین حمایتی در مجلس و اعطای تسهیلات جلوی بیکاری کارگران را گرفت و از آسیب های اجتماعی و فرهنگی بعد از آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.