80 درصد سرقت های خرد توسط معتادان و خرده فروشان مواد مخدر صورت می گيرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اين که تقويت پليس جامعه محور، هوشمند و فراهوشمند از برنامه های این نیرو است گفت: برای تبديل شدن به پليسی در تراز انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری، نياز به تلاش جهادی است.

وی، کلانتری ها را نماد ناجا برشمرد و گفت: در بحث خوشايند سازی محيط کلانتری ها، اقدامات خوبی انجام شده است و نیروی انتظامی به دنبال اقتداری است که مردم از آن بهره مند شوند و هنجار شکنان از آن احساس ناامنی کنند.

سردار ميرفيضی با بيان ضرورت مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و سرقت های خرد، گفت: هدف از تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت، مديريت و کنترل مجرمان برای کاهش سرقت ها و جرايم خرد است.

وی افزود: 80 درصد سرقت های خرد توسط معتادان و خرده فروشان صورت می گيرد که برای کاهش سرقت ها و مقابله با سارقان خرد بايد از ظرفيت های پليس محله و پليس افتخاری استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان با تاکيد بر مسئول سازی دستگاه ها در زمينه پيشگيری از سرقت، گفت: اين امر باعث کنترل و کاهش برخی از سرقت ها همانند سرقت از اماکن دولتی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار