کیهانی از مواخذه شدن می ترسد

کیهانی رئیس فدراسیون دو ومیدانی قرار بود که در یک کنفرانس خبری پاسخگوی عملکردش در این فدراسیون باشد، هربار به دلایلی زمان این کنفرانس را به تعویق می اندازد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کیهانی در ابتدای ورودش به فدراسیون دو ومیدانی بدون در نظر گرفتن سیاست مدیریتی با رسانه های مختلف صحبت می کرد اما بعد از اینکه آب بند داد تصمیم گرفت که کمتر جلوی دوربین ها قرار بگیرد و با سیاست خاصی پاسخگوی خبرنگاران رسانه های مختلف باشد.

به هر حال کیهانی به نوعی از خبرنگاران می ترسد که با سوال هایشان وی را به گوشه رینگ ببرند و در نهایت نتواند از خود دفاع کند.صداقت در گفتار مهم ترین فاکتور مدیر ورزشی است که اگر کیهانی این فاکتور را داشته باشد نباید نگران سوالات خبرنگاران باشد اما گویا وی فاقد این خصیصه اخلاقی است.

به هر حال مدیران ورزشی ما در ابتدای حضورشان برای اینکه خودشان را نشان دهند با رسانه های مختلف گفت و گو می کنند اما بعد از مدتی که معروف شدند به بهانه های مختلف از مصاحبه دادن طفره می روند و به نوعی خبرنگار را می پیچانند.

با این اوصاف باید دید رئیس فدراسیون دو ومیدانی چه زمانی تصمیم می گیرد که رودر روی خبرنگاران قرار بگیرد و پاسخگوی عملکردش در این یک سالی که به عنوان ریاست فدراسیون دو ومیدانی انتخاب شده است، باشد.

مهاجرشجاعی: کیهانی از جواب دادن می ترسد

احسان مهاجر شجاعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تشکیل ندادن کمیته رسانه ای توسط کیهانی در این یک سال اخیر اظهار کرد: در این یک سالی که وی سکاندار فدراسیون دو ومیدانی شده است تاکنون هیچ نشستی با خبرنگاران برگزار نکرده است.برایم جای سوال است خودش قبلا یک خبرنگار بوده اما نمی دانم چرا دوست ندارد با اصحاب رسانه در ارتباط باشد.

وی افزود: تيم دوميدانى ضعيف ترين نتايج در المپيك گرفت اما کيهانى دلائل ناكامى در ريو را بازگو نمى كند.

مهاجر شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: شاید یکی از دلایلی که کیهانی دوست ندارد نشست رسانه ای برگزار کند ترسیدن از اصحاب رسانه و عملکرد ضعیف وی در این یک سال اخیر در فدراسیون دو ومیدانی باشد. به همین علت دوست ندارد زیاد با خبرنگاران روبرو شود.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار