کاشانی:فقر فرهنگی در فوتبال ما وجود دارد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات ناگوار در ورزشگاه غدیر اهواز نشان می دهد که هنوز هم فقر فرهنگی در فوتبال ما وجود دارد.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برد و باخت در فوتبال اهمیت چندانی ندارد اما ایجاد وفاق و همدلی در بین هواداران باید سرلوحه مسئولان فوتبال قرار بگیرد. اگر فرهنگ هواداران را برای حضور در ورزشگاه ها بالا برود دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در ورزشگاه ها نخواهیم بود. 

وی در ادامه عنوان کرد: محروم کردن تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها مقطعی است و مسئولان باید کار اساسی انجام بدهند. ما شاهد اتفاقات ناگوار در ورزشگاه غدیر اهواز در سال های گذشته بودیم. براین اساس در برخورد با این اتفاقات کار اساسی و ریشه ای باید صورت بگیرد تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: به نظرم آموزش هواداران باید جزو برنامه های تیم ها قرار بگیرد تا هواداران مسائل اخلاقی را  رعایت کنند و به تماشاگران حریف احترام بگذارند. 

کاشانی بیان کرد: تا زمانی که ما باشگاه نداریم ، هر روز باید شاهد بی اخلاقی در فوتبال باشیم. به هر حال اگر تیم های فوتبال تبدیل به باشگاه شوند در آن صورت مسئولان با وضع قوانینی می توانند مانع اتفاقات ناگوار در فوتبال شوند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ورزش عامل مهمی در پویایی فرهنگ است و مسئولان باید راهکاری برای مقابله با بی انضباطی ها در فوتبال در نظر بگیرند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار