اردبیل؛

تضعیف باورهای دینی هدف هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: امروزه تمام ترفندهای دشمنان نظام اسلامی ضربه زدن به باورهای دینی و تضعیف اعتقادات نسل جوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ داود گودرزی در نشست تشکیلاتی مسئولان و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در سرعین اظهار داشت: در حال حاضر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تمام ترفندهای شیطانی و ضد انسانی در صدد ضربه زدن به فرهنگ اسلامی از طریق برنامه‌های مختلف اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند تا باورها و اعتقادات را در نسل جوان تضعیف کنند که در این راستا افزایش قدرت روشنگری دانشجویان بسیجی ضرورت دارد.

وی با اشاره به اهداف و مأموریت‌های بسیج‌های دانشجویی در زمان فعلی تصریح کرد: نیاز است دانشجویان بسیجی باید با درک بیانات داهیانه مقام معظم رهبری، در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند و برای تبیین آرمان‌های ارزشی و فرهنگی در سطح جامعه گام‌های راسخ بردارند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: اهداف آمریکا در قضیه برجام بسیار روشن بود و هر انسان فهمیده‌ای با نگاه به نمودار توسعه و ترقی ایران در 37 سال گذشته به راحتی درک می‌کند که ایرانی با تاسی از مکتب عاشورا ، هرگز تن به ذلت نمی‌دهد و همچنان با درایت و عزتمندانه در مقابل زورگویان جهان می‌ایستد.

گودرزی با اشاره به شکاف در حاکمیت اعم ازشکاف بین نیروهای ارزشی و دولت ، شکاف بین نیروهای ارزشی و ملت بیان کرد: تضعیف آینده ایران از جمله اهداف شوم آمریکا در قضیه برجام بود چراکه دشمنان اسلام از رشد و پیشرفت ایران اسلامی در همه ابعاد آن هم با وجود تحریم و تهدید همه جانبه حساس هستند و به این دلیل که ایران اسلامی در دنیا برای کشورهای اسلامی الگو وسرمشق معرفی شده، نگران هستند.

وی گفت: حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع پیشرفت علمی کشور به لحاظ قدرت افزایی ایران اسلامی است چراکه رشد علمی یکی از مؤلفه‌های قدرت هر کشوری محسوب می‌شود و قدرت علمی موجب رشد صنعت کشور شده بطوری که این عامل با تولید ثروت سبب قدرت افزایی ایران در عرصه جهانی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.