عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال در دیدار روز گذشته نشان داد که در حد نام خودش بازی می کند .

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار استقلال مقابل سایپا اظهار کرد:بازی خیلی خوبی را روز گذشته از بازیکنان تیم شاهد بودیم و استقلال در این دیدار نشان داد که در حد نام خودش بازی می کند البته هر چند که تا رسیدن به مرحله نهایی فاصله زیادی باقی مانده اما اعضای تیم روز گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند .

وی ادامه داد: جا دارد از تک تک کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که آنها با برد مقابل سایپا دل هواداران را شاد کردند .

زمانی افزود: همان طور که در گذشته نیز پیش بینی و اعلام کرده بودم استقلال از هفته پنجم و ششم به سمتی می رود که جزء چهار تیم اول قرار می گیرد و خداروشکر همین امر صورت گرفت .  

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداختی های بازیکنان بیان کرد:با توجه به جلسه ای که با حامی مالی باشگاه داشتیم قرار بر این شد پرداختی بازیکنان در آبان ماه صورت بگیرد تا بر این اساس مشکلات مالی اعضای تیم نیز حل شود .

زمانی در خصوص پرداخت مطالبات پورحیدری از سوی افتخاری مدیر عامل باشگاه گفت: همان طور که در جلسه هیئت مدیره صحبت کردیم اختیار کامل رسیدگی به مراحل درمانی پورحیدری به افتخاری واگذار شد و ایشان هم با توجه به تصویب هیئت مدیره روز پنج شنبه هفته گذشته بخشی از مطالبات پورحیدری را پرداخت کرد .

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره کسر قرارداد بازیکنان اظهار کرد: با توجه به اینکه همگی از یک خانواده هستیم بر همین اساس در نظر داریم کسری قرارداد ها توافقی صورت بگیرد تا بر این اساس مشکلی پیش نیاید .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار