ماجرای هیئت مدیره باشگاه استقلال

کارشناسان معتقدند عملکرد ضعیف گودرزی، به مشاورانی برمی گشت که راه را درست نرفتند و این روز ها استقلال تهران هم با همین مشاوران اداره می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مشکلات عدیده و اختلاف نظر هایی که میان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد به نظر می رسد این اختلافات تمامی ندارد .

این طور که به نظر می رسد بیشتر تصمیمات استقلال بر حول محور رئیس هیئت مدیره  این باشگاه  صورت می گرفت تا جایی که افتخاری در بخشی از صحبت های خود اعلام کرد برای مشخص شدن وضعیتش قرار است نزد وزیر ورزش و جوانان برود تا  خودش در استقلال تصمیم گیرنده باشد .

 رئیس هیت مدیره فعلی باشگاه استقلال بدون هیچ سابقه ای در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده است و این انتصاب  توسط گودرزی وزیر ورزش و جوانان پیشین صورت گرفت . حال با رفتن گودرزی جایگاه رئیس هیئت مدیره استقلال به چه شکل خواهد بود ؟

برخی منتقدان معتقدندمشاوران و معاونان گودرزی وزیر ورزش پیشین باعث شدند تا مشکلاتی پیش بیاید، پس بدون شک رئیس هیئت مدیره استقلال هم بی تاثیر در نظر گودرزی نبوده است و حال باشگاه استقلال هم باید از مشاوره این افراد در باشگاه بهره ببرد، مشاوره ای که شاید در نهایت باعث شود باشگاه استقلال هم به مشکل بخورد.


با این تفاسیر بهتر است وزیر ورزش و جوانان نسبت به انتخاب این افراد در باشگاه استقلال دقت بیشتری داشته باشد و فردی را در راس هیئت مدیره قرار دهد که تخصص و تعهد داشته باشد و به نوعی بهتر است بگوییم فردی باید رئیس هیئت مدیره باشد که بداند این باشگاه چند سال قدمت دارد .

همچنین انتخاب افراد را در باشگاه های بزرگ نباید بر اساس رابطه باشد و افرادی باید روی کار بیایند که تخصص لازم را دارا باشند، درست همانند گذشته که افرادی در راس قرار می گرفتند که حداقل سابقه ورزشی داشتند .

اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در این خصوص گفت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در بحث ورزش دو عنصر مهم و تعیین کننده وجود دارد که باید اعمال شود. یکی فلسفه  فعالیت های باشگاهی و دیگری رشته فوتبال در باشگاه ها است، این دو عنصر جایگاه مهم و تعیین کننده دارند و اگر ریاست گودرزی ادامه پیدا نکرد به این دلیل بود که این دو بخش طبق روال اصلی اش اداره نمی شد .

وی ادامه داد: معتقدم بخش فوتبالی هر باشگاهی باید برای رسیدن به موفقیت در نظر گرفته شود و این ویژگی ها را باید وزیر جدید ورزش و جوانان در دستور کار قرار دهد تا موفق شود. با توجه به شناختی که از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دارم، مطمئنم وی نسبت به این حوزه ها شناخت کاملی دارند و می دانند چه کاری را انجام دهند .

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال افزود: بهتر است در پایان فصل وزیر جدید تصمیمات مناسبی را برای اداره باشگاه ها به خصوص هیئت مدیره هایی که در مورد باشگاه تصمیم گیرنده هستند لحاظ کند و تصمیمات جدیدی را در خصوص انتخاب افراد هیئت مدیره بگیرد .البته باید از ابتدا به وزیر جدید فرصت داد تا وی ارزیابی های خود را به خوبی انجام دهد و نظرم بر این است که ضعف مدیریت گودرزی از برخورد نامناسب مدیریت باشگاه ها از جمله باشگاه استقلال صورت گرفت و این مسئله باعث شد تا وی در اداره وزارتخانه توانایی نداشته باشد .

واعظ آشتیانی مدیر عامل اسبق استقلال نیز در این باره اظهار کرد :معتقدم هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیازمند هیئت مدیره توانمند، کار آمد و خوش فکر هستند و اگر افرادی که در هیئت مدیره قرار می گیرند بتوانند خوب تصمیم بگیرند و منافع باشگاه را لحاظ کنند، باعث می شود تا باشگاه را در جایگاه واقعی اش قرار دهد . 

واعظ آشتیانی بیان کرد: درباره ماندن یا نماندن جهانیان ها هم بهتر است وزیر جدید ورزش و جوانان تصمیم گیری کنند و ما تنها می توانیم در این خصوص پیشنهادهات خود را ارائه دهیم و هیچ دخالتی نمی توانیم داشته باشیم چرا که تصمیم گیرنده نهایی وزیر جدید خواهد بود .


مدیر عامل اسبق استقلال اظهار کرد: گودرزی وزیر قبلی همه را غیر خودی می دانست و تنها همکارانش را خودی و همین موضوعات منجر به چنین وضعیتی شد . اعتقاد دارم ما دخالت نداشته باشیم بهتر است و به طور حتم وزیر جدیدچالش های وزیر قبلی را ارزیابی می کند وتصمیمات خوبی را برای هیئت مدیره ها لحاظ کند . . از طرفی کسانی که منتقد هستند صرفا نقطه نظرات خود را ارائه خواهند داد و انتظار نداشته باشند که نقطه نظرات آنها اعمال شود چرا که هر گونه تصمیم گیری نهایی بر عهده وزیر جدید ورزش و جوانان خواهد بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار