مشهد؛

لزوم معرفی بیشتر پیست اسکی شیرباد

استاندار خراسان رضوی گفت:نیاز است که به معرفی بیشتر پیست اسکی شیرباد پرداخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی و تفریحی پیست اسکی شیربادافزود:مجموعه منحصر به فردی در منطقه شرق کشور واقع شده و نیاز است که به معرفی بیشتر آن پرداخته شود.

وی گفت:با توجه به اینکه در اینجا یک پیست اسکی واقع شده است،در ایام غیر برفی هم می توان از آن استفاده کرد،با این نگرش اگر برای این پیست تبلیغ مناسب صورت بگیرد آنگاه می تواند گردشگر را به خوبی جذب کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیست اسکی شیرباد توان میزبانی از گروه های مختلف ورزشی را دارد،عنوان کرد:در این منطقه و به خصوص فصل زمستان و بهار می توان تورهای کوه نوردی و اسکی برگزار کرد و شاهد حضورعلاقمندان زیادی بود.

رشیدیان خاطرنشان کرد:از پیست اسکی شیرباد تا روستای دولت آباد 18 کیلومتر مسیر خاکی وجود دارد که باید گفت مسیر مناسبی نیست،طبق صحبت های انجام شده بنا شده است که در خصوص بررسی و سهولت دسترسی این راه تا پیست اقداماتی صورت بگیرد که می توان به شن ریزی،تابلوگزاری و نصب گارد ریل در محدوده های دارای پرتگاه این مسیر اشاره کرد،با این نگرش امیدواریم این اقدامات انجام شود.

پیست اسکی شیرباد پتانسیل برگزاری مسابقات کشوری را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در حاشیه این بازدید گفت: قطعا پیست اسکی شیرباد توان برگزاری مسابقات کشوری در ابعاد مختلف را دارد اما باید در جهت توسعه و تجهیز آن اقداماتی صورت بگیرد.

کوروش صبوریان افزود:این پیست یکی از جاذبه های دیدنی است که در این منطقه تجهیز شده و امکانات بسیار خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیست توان برگزاری مسابقات کشوری اسکی را دارد،گفت:قطعا این پیست توان برگزاری مسابقات اسکی کشوری را دارد اما باید در جهت توسعه و تجهیز آن اقداماتی صورت بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد:امیدواریم سرمایه گزار این مجموعه برنامه ریزی بیشتری برای توسعه پیست اسکی شیرباد انجام دهد تا در آینده شاهد برپایی مسابقات کشوری و متنوع اسکی در آن باشیم.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار