فرماندار شهرستان خاش گفت: شهیدان وحدت عامل انسجام، اتحاد، همدلی و همبستگی ملی و نماد عزتمندی کشور محسوب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،چاکرزهی گفت: شهیدان وحدت عامل انسجام، اتحاد، همدلی و همبستگی ملی و نماد عزتمندی کشور محسوب می شوند.

محمداکبر چاکرزهی روز جمعه در اجتماع مردم روستای اکبرآباد بخش مرکزی خاش افزود: شهید شوشتری و همراهان او با نثار خون خود محبت و الفت و مهر را به جامعه هدیه کردند.

وی بیان کرد: به کارگیری نیروهای بلوچ و اهل سنت در عرصه های مختلف به ویژه امنیت استان از ویژگی ها، شاخص ها و اهداف مهم سردار شهید شوشتری و سایر شهیدان عرصه وحدت است.

فرماندار خاش با مهم برشمردن اجرای طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن و اهمیت مشارکت اقشار جامعه برای اجرای مطلوب آن گفت: آمار مبنای مهمی برای برنامه ریزی های دولت و اجرای عدالت و عاملی برای توسعه کشور است.

وی با تشریح برنامه های دولت برای توسعه استان سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب با توجه به خشکسالیهای مداوم و کاهش منابع آبی گفت: هم اینک بحران بی آبی از چالش های بزرگ در کشور به شمار می آید.

فرماندار خاش ادامه داد: دولت تلاش می کند خدمات شایسته ای به مردم در حوزه های مختلف ارائه دهد که قطعا اجرای طرحهای آموزشی، بهداشتی، ورزشی، گردشگری، خدماتی، عمران شهری و روستایی، مسکن و غیره در راستای تامین نیازهای مردم صورت می پذیرد.

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم با قدردانی از خدمات دولت و تلاشهای فرماندار در امر توسعه و آبادانی منطقه و کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه گفت: در دولت زمینه های مناسبی برای ارائه خدمت شایسته به مردم فراهم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار