کرمانشاه؛

بیمارستان پاوه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان در حال ساخت شهرستان پاوه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان جدید پاوه که در حال ساخت است 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما تجهیز آن صورت نگرفته است

شهاب نادری گفت: قاطعانه پیگیر برخورد با متخلفین موضوع سقط جنین مادر پاوه‌ای هستم.

وی گفت:متاسفانه در این منطقه در دو شهرستان جوانرود و پاوه بیمارستان وجود دارد که با توجه به نبود تجهیزات مناسب و قدمت بالای بیمارستان پاوه، این دو به هیچ عنوان جوابگوی جمعیت منطقه نیستند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های ثلاث و روانسر فاقد بیمارستان هستند، گفت: بیمارستان پاوه نیز قدمت زیادی دارد و ساخت آن به زمان پیش از جنگ تحمیلی برمی‌گردد و محلی بوده که شهید چمران در زمان حصر پاوه در آن حضور یافته و همین این امر خود گویای قدمت بسیار این بیمارستان است.

نادری به سقط جنین مادر پاوه ای در پی سهل انگاری پرسنل بیمارستان پاوه اشاره کرد و افزود: در خصوص وضعیت بیمارستان هم همین که برخی پرسنل آن مورد تهدید به سقط را با درد سنگ کلیه اشتباه گرفتند که خود گویای سطح تخصص افراد این بیمارستان هست که هیچ متخصصی در این بیمارستان حضور ندارد.

وی افزود: قطعا این سهل انگاری از سوی پرسنل بیمارستان پاوه پذیرفتنی نیست و باید این افراد جوابگو باشند و ما تا سرحد این قضیه تا گرفتن نتیجه و برخورد با این افراد پیگیر هستیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.